sunday

Sitter och bläddrar igenom bloggen och tycker den har blivit tråkig de senaste. Som om jag upprepar mig om och om igen och bara kör samma stil hela tiden. Här säger jag emot mig själv, eftersom jag i början sa att jag skulle berätta allt men även om jag har skrivit en del så är det otroligt mycket utelämnat. Sånt som jag inte vill skriva om eftersom jag inte vill att ni ska veta om det när ni möter mig. Kanske ska lägga ner den här bloggen, den ger mig faktiskt ingenting längre. Tycker bara det är tråkigt, tråkigt att skriva och tråkigt att läsa om alla tråkiga saker jag skriver om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är mycket kul att läsa din blogg så fortsätt. Kram

2011-01-03 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0