onsdag natt

nemen nej.. Jag sover inte än. Tänk om man skulle försöka ändra på det där med att vara vaken på nätterna och sova på dagarna, istället för att sitta här med ett ständigt uppfyllt kaffeglas. Imorgon ska jag komma upp i tid, och förhoppningsvis somna också. Har inget batteri på min mobil dock, laddaren glömde jag i mariestad, så hur jag ska komma upp är lite av ett mysterium än så länge.. 

En gammal lärare berättade en gång att han knappt hade några klockor hemma. På kvällen när han skulle sova tänkte han istället klockslaget han skulle gå upp på framför sig. Efter att ha gjort det i ungefär en månad så vaknade han alltid samma tid, utan någon som helst ringklocka. Det ska jag också lära mig!  

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0