Beach 05, 06, 07, 08, 09, 10 ? Beach 2011

I år (precis som alla andra år sen 90-talet) tänkte jag trippa ner till stranden slimmad som aldrig förr. Hoppade upp på vågen nyss och möttes av en femma och fyra. 54 komma 7 för att vara mer exakt. Där får det stanna, ner vill jag inte gå. Kanske ett kilo eller två bara för att. Det jag vill är att bli fast, få till det där lilla extra, en rumpa som lätt kan misstolkas med en sten. Alltså stenhård, inte grå.

Handlar lite om att jag måste, ni hade häpnats om ni skulle få en lite djupare inblick i min livsstil. Jag kan med handen på hjärtat, utan att överdriva det minsta, säga att jag käkat pizza, godis, chips, mcdonalds och allt det där som hör till varje dag i över ett års tid. Inte allt på samma dag men något utav det, det är som om min kropp skriker efter fett. Och som jag käkar, det finns inget stopp. Får utan problem i mig flera hamburgare, hela paket med rostade mackor eller fyrtioelva portioner mat. Vi sätter en prick över i:et genom att jag i stort sett inte tränar eller rör på mig alls. De enda är promenaderna med hunden, och då går de inte speciellt fort.. Lite som Ferdinand, traskar runt och luktar på blommorna istället. Kan nog sätta något på att det inte finns någon latare än mig, tragiskt men sant.


Men nu, nununu. Nu vill jag verkligen, och jag är peppad till tusen! Imorgon ska jag leta upp ett måttband och mäta lite här och var, för ahh, som sagt, ner i vikt vill jag inte gå. Bara lite slankare (om det nu går ihop).

Så, nu får ni hänga med lite och kolla läget hur det går för mig.

Yes, det var det jag tänkte avsluta kvällen med. Ett litet nyårslöfte. Så, i maj kanske, då kommer jag platsa i Victoria Secret utan problem.

Puss o kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0