why don't u see what I see?

I natt har jag suttit vaken flera timmar och pratat med människor. Det är inspirerande att prata med människor på natten, de flesta går djupare in i sig själva. Jag vet inte varför men just idag är det så många som skrivit och velat prata av sig. Det glädjer mig något så otroligt att de faktiskt vågar och framför allt vill öppna sig för mig, samtidigt gör det så ont att höra vissa historier. Att vänner, som ur mina ögon är rent ut sagt fantastiska, kan må så dåligt och se på sig själva med så nedvärderande blickar är svårt för mig att förstå. Samtidigt växer min vilja om att hjälpa människor sig ännu starkare. Känslan av att någon tar åt sig av det jag säger går inte att beskriva, det är en lycka som måste upplevas. Om jag i framtiden får chansen att rädda en enda människa från det här, då har jag uppnått meningen med livet.

Ta hand om er och sov gott, hörs imorgon v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0