Here we go..

När jag var ute förra gången kom det fram fem eller sex personer och berättade att dom läste min blogg. Helt plötsligt blev så allt verkligt, mitt trygga gömställe bakom skärmen existerade inte längre. Den vetskapen gjorde mig rädd.

Jag har ljugit för er.
Jag har sagt att jag har berättat allt men det har jag inte, långt ifrån. Igen, rädslan. Vad kommer ni att tycka? Kommer era åsikter om mig förändras? Kommer ni att äcklas? Jag vet att ni kommer äcklas. Vill jag överhuvudtaget att ni ska veta?
Det här blir svårt.

Har fixat lite olika kategorier (ni hittar dem under just ordet kategorier på högra sidan) på bloggen, en som heter Vardag där jag skriver om allt som händer mig och en som heter Dagbok.
Under kategorien Dagbok har ni nyckeln till mitt liv, från början till slut. Välj själva vad som intresserar er.
Det känns nästan som om jag är på väg att ställa mig på en scen helt naken. Jag är rädd som fan helt enkelt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0