det är musiken som räddar mig

Ikväll har jag suttit med gitarren.
Blowin' in the wind med Bob Dylan har blivit nya favoriten och det är den som spelas om och om och om igen. Den låten tänker jag köra om jag någonsin vågar söka till Idol. Inte det för att jag har självförtoendet eller överhuvudtaget någon slags tro om att gå vidare men just känslan av att ha vågat hade varit ball. Man måste göra allt man vill i livet, man har bara en chans på sig.

Hur har eran kväll varit? Tittat på valet? Jag försökte hänga med litegrann men vårat hus här i Göteborg är så öppet, man ser i stort sett hela huset från ett enda rum, så kunde knappt ha något ljud på. Jag blev besviken över resultatet, hade hoppats på socialdemokraterna. Sverigedemokraterna tänker jag inte yttra mig om. Även då jag inte delar deras åsikter så har de rätt att tycka och tänka vad de vill, precis som alla andra. Däremot hoppas jag att människor förstår vad det innebär att rösta på dom.

Annars har dagen varit precis lika lugn som resten av helgen. Fick ett samtal av Sandra förut som ville bjuda på sushi. Tog bilen till Eriksberg och efter ungefär en timma var vi framme. Körde fel hela tiden, körde in på bussfiler, missade avfarter, hamnade på cykelbanor .. Till slut gav jag upp och överlät körandet till henne, som inte ens har körkort. Inte långt ifrån ett sexpack där så mycket som jag skrattade.

Kärlek till er, och återigen. Era kommentarer värmer fortfarande lika mycket v

Kommentarer
Postat av: Ramona

HAHAHAHAHAHA hjärtara så! ;P hoppas Sandra körde bra utan körkort ;P <3

2010-09-20 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0