This sucks

Ledsen, igen, för den kassa uppdateringen. Ska sluta lova saker ..
Det jag tänkte berätta för er var att jag lovat människor i min närhet inklusive mig själv att sluta dricka. Jag vet inte om det handlar om en månad, två månader, eller ett år. Det enda jag vet är att jag MÅSTE härifrån, måste. De senaste åren har alkoholen gått före precis allt, jag har alltid valt alkoholen framför vänner och familj. Ibland till och med mitt framför dom.. Det jag har gjort är hemskt så nu måste det ta slut.

Men fan, ska inte ljuga. Drack senast i söndags, nu är det fredag. Jag skakar, kan inte koncentrera mig, är arg, ledsen, besviken, speedad och bara fucked up.

AKSJDGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGUIWEFAJGKUHASDFJHFSADJHBASDFJGHSADFHJGDF
Bästa beskrivningen just nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer fixa det här det lovar jag

2010-09-17 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0