They try to make me go to rehab..

Just det, jag har lovat er att få följa mig på vägen och det löftet tänker jag hålla.

Idag är det exakt en vecka sen jag drack senast. Jag har full förståelse för om ni tycker jag är löjlig som är stolt över en så kort period men för mig är det stort. Hade någon sagt till mig för några månader sen att jag skulle lyckas hålla mig nykter mer än tre dagar i sträck hade jag bara skrattat, det fanns helt enkelt inte i min värld. Efter två, tre dagar ville jag inte bara dricka, jag behövde det. För att resten av dagarna kunna fungera som människa.
Just nu är det jobbigt, jobbigare än vad jag någonsin trodde att det skulle bli. Det enda jag tänker på är hur mycket jag vill dricka, hur gärna jag hade velat släppa allt och strunta i det. Samtidigt så vet jag att klarar jag det inte nu kommer jag aldrig göra det. Ni vet väl vilket underbart stöd ni är? Och hur mycket jag älskar er för det? Det finns så många jag vill tacka för att ni funnits kvar alla år och någon dag kommer jag sätta mig ner och tillägna ett inlägg till var och en av er. Och som alltid, är det något ni vill fråga så finns det ingenting jag inte svarar på.
Ni är bäst


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer fixa det, du har vilja och styrka att klara det

2010-09-19 @ 11:46:03
Postat av: Erica

Du är awesome, och det är inte alls löjligt att du är stolt över att det gått en vecka. Kämpa på gumman, vi finns här på vägen. Känner du att du vill dricka så ring mig först!

2010-09-19 @ 13:13:37
Postat av: marita

Du SKA vara stolt!!!!! Vi hejar på dig .

2010-09-19 @ 18:08:58
Postat av: Matilda Stävenborg

Var stolt Jennifer, vad stark du är!

2010-09-19 @ 20:23:47
URL: http://stavenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0