nu funkar det igen

Ja! Bloggen funkade, kom inte in på den först men huxflux var det fixat igen.
Hur ser eran dag ut? Jag är så grymt trött så det finns inte.. Ska avundas idoldeltagarna och sen köra filmer resten av kvällen.
Inget speciellt i tankarna idag så kör ett snabbt inlägg & kommer tillbaka imorgon.
Men innan jag slutar måste jag dela med mig av en kommentar jag fick igår.. Behöver jag säga att hjärtat slog ett extra slag?

Hej, ville bara säga det att jag gillar att läsa din blogg, känner igen mig ibland & fylls lite av hopp varje gång jag läser dina rader.
Vi ses inte längre, & det var evigheter sen sist, men du gör mig stolt.
Allt du skriver går rakt in i hjärtat & skär lite när jag vet att jag sett men ändå varit så äckligt blind.

Det är modigt av dig att gå ut med allt detta.
Du är en stark person, & det känns i hela kroppen när man läser. Fortsätt så, jag lovar att du berör många personer.
Ta hand om dig!

Skippar att skriva namnet om hon inte vill det men ni anar inte hur mycket det värmer. Det är för det här jag skriver.. TACK! v Och det gör mig så glad när du skriver att du fylls utav hopp. Du har förgyllt många av mina dagar.

Men, något som också behövs ta upp är att det är så många som skriver att de önskar att de hade gjort något för mig. Ni måste sluta tänka så. Jag mådde som jag mådde men varför tror ni att jag överhuvudtaget sitter här idag? På grund av er! Det är alla ni som hjälpt mig kämpa och trots allt inte gett upp. Bara det att ni varit mina vänner och fått mig att skratta är något jag kommer vara tacksam över hela mitt liv.

kärlek och godnattpussar till er. Hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: marita

Säger bara en sak. Du är starkast i denna värld.

Jätte starkt av dig att skriva om detta.

2010-09-30 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0