no more picture this holiday

Halluu!
Legat vid poolen nagra timmar idag ocksa, eller, legat och legat, har suttit under ett parasoll for idag regnar det! Sa typiskt.. Hoppas verkligen pa battre vader imorgon for da ska vi ta en battur pa sex timmar. Ska stanna till vid nagra oar och bara ligga och slappa.. (Horde jag gratis bar? YEAH, I DID!) Nu ar jag faktiskt pa semester .. lamnar allt hemma o tar tag i det da!!
Ikvall ska vi ga ut och leta upp nagra nya nattklubbar, tjejerna hade inte kommit hem forran vid sju imorses sa jag undrar hur dom ska orka.. Vi ska forfesta hemma hos mig och sen ska Camilla sova hos mig, ska bli mysigt att slippa sova sjalv!
Och just de.. Igar gick laddaren till min kamera sonder, fyfan vad ledsen jag ar.. Har bara bilder fran forsta dagen.. Vet inte var man kan hitta nagon..

Hoppas allt ar bra med er! Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror du kan hitta någon som kan ladda batteriet åt dig, fråga på hotellet eller någon gäst, är en vanlig laddare så det tror jag du kan ordna, annars kolla eller fråga efter en fotoaffär, de brukar vara billiga där nere, här kostar de cirka 150 kronor. Kram

2010-09-03 @ 12:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0