maltamaltamalta

Hej allihopa! Har ni det bra dar nere? (eftersom ni ar samst pa kommentarer lar jag inte fa nagot svar men forsoker anda)

Ar i malta nu .. var sa grymt trott nar jag kom fram sa mina ogon sag verkligen helt sonderknarkade ut. Hursom, de gick snabbt over! Var ute tillsammans med Camilla o hennes kompisar o va inte hemma forran vid sextiden imorses. Hamnade pa ett stalle dar det fanns strippstangar over hela bardiskarna o shottbrickor med 12st for hundra kronor, behover val knappt saga att det var lite som ett paradis?

Idag ar det lugnt. Varit o kakat pizza med camilla nere pa strandpromenaden o bara suttit o snackat. Helgo tjej de dar alltsa.. Efterat foljde jag henne till busstation o skulle sen ta mig hem till mitt eget hotell; lattare sagt an gjort! Virade runt i over en timma, fragade folk men hittade anda inte.. Nar ja gatt i vad som kandes som en evighet gick jag in till en bar for o fraga om dom visste var de lag, och JA, det gjorde dom! Jag hade gatt in pa mitt eget hotells bar o fragat .. snacka om att jag skamdes!

Nu ska jag ga o lagga mig, ska upp tidigt imorgon! Skams for att saga det har men gick inte utanfor hotellrummet forran klockan nio pa kvallen idag. Men sa jakla sota ar dom har pa hotellet, missade ju frukostbuffen men sa sag jag lite senare att dom stallt en liten bricka utanfor min dorr med baguetter pa.. Dricks fare bli.
Igar dricksade jag liiiite overdrivet dock, full o gla efter kvallen gav jag taxichaufforen 500 kronor nar han skulle haft 250. Sa de kan ga..


Men ni far ha de sa bra! Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det är svin kallt här! Blåser och regnar :( Är trött som ett as för jag jobbar mer än jag borde. Saknar dig massvis! Vi måste ta och ses när du kommit hem, vi måste ta tag i detta nu! Dröjt allt för länge! Ha det så bra där nere hjärtat och gör inget jag inte skulle gjort ;)



Puss <3

2010-09-04 @ 16:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0