Love the way u lie

Hej mina hjärtan.. v

Nu var det längesen jag skrev men jag har helt enkelt inte haft tid. Har velat spendera nästan all tid med Anton innan han flyttade. Imorses sa vi hejdå och i övermorgon befinner han sig på andra sidan jorden.. Jag trodde inte det skulle bli så jobbigt som det faktiskt blev, i början försökte jag stänga av mina känslor och ta dagen som den kom men i slutet gick det inte längre. Jag insåg att han var den mest fantastiska och underbaraste människa jag någonsin träffat.. Huvudet har sprängt hela dagen på grund av alla tårar.
Men, som sagt, det blir ju mer tid till bloggen! Höhö

Hursomhelst, imorgon tänkte jag berätta en sak jag har bestämt mig för. Även saker som hänt de senaste dagarna.. Återigen handlar det mesta om alkohol men som sagt, det tar vi imorgon. Nu hoppar jag i säng, love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

u-u-u-u-u-update! :D

2010-09-16 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0