Jag tycker om att se när dansen kommer inifrån

så OTROLIGT sugen. Jag vill ut, festa, sitta hemma - vad som helst. Bara en vecka som gått men känns som en evighet. Först nu vad jag förstår vad klättra på väggarna betyder fullt ut. Hur knäppt det än låter för er ser jag inte direkt någon meningen med något. Så länge jag kan minnas har jag levt för alkoholen och nu känns det bara tomt. Think I'm goin' crazy..
Sen när jag läser texten igen ser jag hur det ser ut, och jag skäms. Visst hade ni andra skrivit att ni lever för era vänner och familj? Titta en gång till vad jag skrev..

Hursomhelst, annars letar sig stressen på för fullt. Skolan mellan tisdag och torsdag och en hel oändlighet med läxor vid sidan av. Göteborg på torsdag eftermiddag för jobb torsd-tisd. Och jag som fick rådet att sjukskriva mig från allt, mmmmmmmmhhhh..... sen har jag i och för sig aldrig varit den som lyssnar på någon när det handlar om mig själv

Nu ler engelskaböckerna mot mig!
hörs imorgon v

Kommentarer
Postat av: Ramona

<3

2010-09-22 @ 11:31:52
Postat av: marita

Det du skrev om att du inte lyssna på någon ( jag ler stort.) det stämmer så bra på dig. Tänker på när du var här. Men du Jennifer du är jätte duktig. Vi finns här det vet du.

2010-09-24 @ 08:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0