Hemma i sverige

Hey, nu är jag HEMMA! Har haft en riktigt bra vecka och jag har lärt känna så otroligt fina tjejer. Bad&sol har blandats med helt sjuka utekvällar, lyckat helt enkelt. Min söta pojk väntade på mig på flygplatsen så fick skjuts hem, helt underbart. Men, vi körde på en räv på vägen hem, sa bara BANG så flög den iväg.. Jag började gråta, haha. Jäklar vad osammanhängande jag skriver..

Tillbaka i verkligheten.. Var i skolan idag för första gången på ett år! Konstig känsla.. Hade bara svenska däremot så som tur var gick tiden fort. Kan inte säga så mycket om det än men det blir nog en spännande termin. Är ledig måndagar och fredagar, går en timma tisdag, onsdag och två timmar på torsdag.. precis så slappt som jag gillar det!

Resten av dagarna ska jag försöka hinna ner till göteborg och jobba så mycket som möjligt, spara pengar och sen ut och resa igen så fort som möjligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du helt rätt i, passa på och res innan högskolan väntar.

2010-09-08 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0