give it to me baby

Lite av ett annat inlägg :)

Jobbat första gången "på riktigt" idag. Kände mig lite vuxen när jag satt i mitt egna (eller, egentligen är det ju inte mitt egna men idag var de det!) kontor framför datorn med en kaffe i handen. Hade klackar på mig också, bara för att få in den där sexiga kontorslooken man ser i filmer!

Nu är jag däremot hemma och kvällen ska spenderas på Tildas. Tidernas bästa restuarang någonsin, även samma resaturang som vi alltid stannar kvar några timmar extra på bara för att snacka och dricka bira.. erbjöd mig att köra, bara för att.


Vi hörs igen imorgon! pussminafina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart har du varit o jobbat?

2010-09-24 @ 20:20:16
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/
Postat av: Ramona

Duktig du är hjärtat!

2010-09-24 @ 21:25:23
Postat av: Anonym

Låter suveränt, trodde du skulla slita med att riva bråte jag. KRam

2010-09-24 @ 22:14:26
Postat av: Jennifer

Du är så söt Ramona!

Längre fram kanske jag ska hjälpa till ute på byggarbetena men den närmsta tiden sitter jag med bokföring osv.

2010-09-24 @ 23:15:37
Postat av: Anonym

vad för filmer tittar du på?

2010-09-26 @ 17:50:21
Postat av: Jennifer

Kollar på det mesta, favoriterna är Dagboken och Man on fire! :)

2010-09-27 @ 22:24:53
URL: http://jenniferanneliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0