friday

För det första, vad härliga ni är att bolla med! (även om jag i stort ett tvingade er till det ;-)
Hursomhelst, jag tar till mig era kommentarer. Hade jag varit 100% på att tatueringen skulle bli bra hade jag inte lagt ut det inlägget. Då hade jag redan varit säker. Eller, jag vet att den skulle bli BRA, men inte om den skulle bli PERFEKT. Jag avbokade faktiskt tiden och har istället ställt upp mig på en annan väntlista. Hos dom kan det däremot ta upp mot ett och ett halvt år innan man får komma dit. Det var lite därför jag bestämde mig för den andra tatueraren, han var duktig plus att väntetiden inte var så otroligt lång.

Men, nu hoppas jag på det bästa, några kanske avbokar och jag kommer dit tidigare. Plus att jag inte behöver ara det minsta nervös
Tak igen! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0