tredje gången gillt?

well, I give up. Puss på morgondagens försovning redan nu.

Nu när jag sitter här kan jag lika gärna passa på att berätta lite om hur läget ser ut.
Men först vill jag säga en annan sak. Jag har börjat känna mig så grymt negativ de senaste, inte i verkligheten men här på bloggen. I början kändes det hela som en bra idé att skriva av sig, och det gör det väl fortfarande på ett sätt men när jag läser vad jag själv skrivit ser jag inte alls de positiva i att gått vidare, jag ser bara en ruggigt trist och klagande person. Samtidigt så snackar jag inte om det här, känslor och jag har aldrig gått ihop och i verkligheten finns inget som heter må dåligt för mig. Jag vet inte, jag känner mig bara tråkig för tillfället.

Hur som helst, positiva jag fortsätter - medicinerna jag käkat ett tag verkar ha slutat fungera, inte helt och hållet men till stor del. Börjar känna igen mer och mer från hur det var förut och det skrämmer mig lite. Snackade med läkaren/psykologen som ville att jag ska börja med ytterligare en medicin mot depression. Kan inte låta bli att känna mig som en robot som måste laddas med nya batterier gång på gång för att inte sluta fungera.

Skippar att tänka på det idag och ger mig fan på att somna istället
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0