pizza on a sunday is just a wow

Det var lite märkligt det som hände häromdagen, det kom så fort allting på något sätt. Oförberedd helt enkelt.
Men, nu har jag tagit en varvanerdag och är på gång igen. Man måste kunna vända ett misslyckande till en lärdom och det är om något jag lärt mig i livet. Så bara därför ler vi lite idag, tar nya tag och ger oss fan på att klara det en gång till. Mycket kan man säga om mig men jag är inte den som ger upp. Det spelar ingen roll hur djupt jag sjunkit eller hur länge jag stannat där nere, upp tar jag mig varenda gång!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är otrolig det vet du va, helt underbar och jag VET att du stiger ett snäpp längre upp stegen efter din lärdom. Älskar dig

2010-10-03 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0