lost in this darkness

hey babes.

Josefin, old klassis, räddar min kväll. Sex är ämnet och vips är man tillbaka till den där fnittrande fjortonåringen med röda kinder. Inte träffat tjejen sen i februari, VAR TAR TIDEN VÄGEN? Upp på min kom-ihåg-lista, träffajosefinfin! När jag tänker efter, vad jag saknar alla! Vill bara krama om mina tjejer och aldrig släppa. Men november blir en bra månad, jag fyller 20 och det blir firande upp och ner flera helger i sträck. STOR kärlek på det! Sen, det här vet jag inte om jag får säga egentligen men nu gör jag det ändå - min babe kommer hem också! Får bli ett hjärta på det v Livet flyter helt enkelt.

Ser fram emot att gå ut med alla mina fina men drickandet lockar mig inte speciellt, känns ruggigt bra.. I början trodde jag aldrig jag skulle fixa det men det går verkligen framåt. Vissa dagar är det fortfarande jobbigt men för det mesta är det bara en slags illamåendekänsla över det hela. Jag vill bara gå ut och dansa, DET saknar jag!

Hur som helst, nu ska jag fnittra vidare ett tag med Josefin innan sängen får ta över. Ta hand om er, puss&kärlek


Kommentarer
Postat av: Josefin the almighty!

Du är go du sötnos! :D

2010-10-26 @ 00:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0