Just the way u are - Bruno Mars!

.. förälskad i låten.

hemma från skolan, fick lite gladare besked på svenskan om att ett mvg inte är allt för långt bort.. det blir så otroligt mycket lättare om man tycker något är roligt. Ska bara käka lite innan jag fortsätter på en hel hög inlämningar, men som sagt.. best motivation is a smile

Sitter och räcker ut tungan åt mig själv i spegeln, har tagit bort min tungpiercing och känner mig tom, som jag älskade den där lilla saken! Men, hade 20-års gräns på den (fråga mig inte varför, dags att inta vuxenstilen kanske?) och nu är det bara tre veckor kvar så den fick plockas bort.

Nu är maten färdig så vi hörs lite senare.. ska hem till Jesper om några timmar och kika film men efter det är jag tillbaka.

Puss o kärlek





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0