Hemma från Skåne - första delen av tatueringen gjord!

Kilade upp med David redan halv fem imorse, golvvärme och tända ljus gjorde morgonen till en fin stund. Somnade som en liten björnunge ner till Helsinborg så timmarna flög iväg litegranna. Var framme redan vid halvnio så spenderade flera timmar med att fika, satt ute i solen i bara tshirt och njöt. Underbart väder! Sen är det då förbannat sexigt med skånska så det gjorde det hela lite bättre.

Satte mig i stolen, hjärtat slog lite fortare än vanligt och andningen var inte heller på G. Väl med nålarna i ryggen fick jag slappna av, var nästan en lite go känsla över det hela. Men, sen gick tiden och det var helt SINNES vad ont det gjorde. Efter grymt långa tre och en halv timma var jag äntligen färdig och fick kolla mig i spegeln. Jag vet inte vad jag ska säga, det är sjukt. DEN är sjuk. Jag är nog lite förälskad


Kommentarer
Postat av: Ramona

Bra att den blev bra så att du inte ångrade dig :) <3

2010-10-12 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0