hari hair hair

.. gick upp halv sex idag för att kika på datorkunskapen som jag har prov på om några timmar. Klockrent nog drabbades jag dock av dålig hårdag, inte lägligt på det här med pluggningen.. Ni vet när man står flera timmar och håller på och trixar och trots det ser det precis likadant ut som när man började? Eller ahh, jag vet inte om ni är likadana. Jag behöver i alla fall mitt löshår nu för dagens I-lands problem är mer än vad jag klarar av.. Kanske borde satsa på pusch-up alá bomber för att försöka dra blickarna dit i stället..

Nu vet jag till 90 att ni förmodligen inte ser det jag ser men tro mig, i mina ögon är det illa. Kolsvart har det också blivit efter en misslyckat färgning hemma igår. Doock, tur i oturen - första gången jag färgade det blev det helt rött, som TUR var hade vi en hårfärg till hemma.



Nu kommer det säkert gå dåligt på provet också bara för att.. Det här med löshår borde vara gratis, precis som tamponger.. Det hela resulterar ju i att jag inte går ut och träffar folk vilket i sin tur gör att jag tappar hela mitt sociala liv, blir eneremit, köper ett hus någonstans långt upp i skogen och får psykiska men för resten av livet vilket i sin tur kostar staten en himla massa pengar

ahh jo, lite för ytligt för mitt eget bästa är jag nog men kan inte hjälpa det


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ville bara säga att jag tycker ditt hår är asnyggt när det är sådär kort! Och hela du är vacker! Inte bara på utsidan! Jag finns för dig alltid, så som jag vet att du finns där för mig! <3

2010-10-27 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0