day before next day

Goodnight sunshines!

Finns ni fortfarande kvar där ute? Sorry to let u down.. Det här med att börja plugga igen var visst tuffare än vad jag trodde. Samtidigt har jag bara några månader kvar och lika bra att köra gärnet det sista så man får ut något av det. Men häng kvar, jag ska bättra mig!

I helgen stannade jag hemma i Mariestad för en gångs skull, snacka om härligt. Firade lördagen med trerätters på Mangos med fina tjejer. Jag slutar aldrig glädjas över att ha dessa underbara personer i mitt liv. Fredagen bjöd på Idol och grillat tillsammans med mamma, lika underbar hon så sammanfattat var helgen bra!

Tatueringen har ni flesta redan sett va? Lägger in en bild utifall någon missat. Ser verkligen fram emot att göra klart den. Något jag upptäckt de senaste dagarna dock, är att näsan sitter precis på benet vid skuldran vilket resulterar i att den blir helt ENORM när jag sträcker ut armen!

Hursom, tröjan ut och in och en glad Bobban!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0