28/10

godmorgon godmorgon, lyckades med att vakna fem över nio i morse när jag började kvar över.. bra där! I all stress glömde jag ta på mig BH, tog första bästa kläder som låg på golvet som senare visade sig ha massa kaffefläckar, håret kunde lätt misstolkas för ett smörpaket och sminket lös med sin frånvaro. Hur som helst, jag kom i alla fall bara två minuter för sent!

Nu har jag varit inne hos grannen och käkat frukost.. snacka om att hon måste förlora pengar på mig. Minns inte när jag senast åt frukost hemma, blir bjuden i stort sett varje dag. Och även om jag käkar hemma går jag in till henne efter några timmar och äter lite till. Jag vet inte.. men om det är någon dag jag eller hon inte hinner ses så saknar jag det, haha. Nämnde jag att hon är 74 år? ;p



Ska försöka ta tag i mitt rum nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0