23/10

Uppdateringen kunde väl varit bättre men min helg än så länge kunde vi skippat. Började med att jag kände mig yr i torsdagskväll, allt gick i slowmotion och kunde inte hålla fast blicken. I fredags vaknade jag med TIDERNAS största migränanfall. Kunde inte röra huvudet utan att det kändes som om någon slog med mig ett stort baseballträ, försökte ligga helt still och somna om men varannan kvart var jag tvungen att springa till toaletten för att spy. Körde den stilen 10 timmar i sträck och mådde lite sådär lagom ballt..

Men, nu mår jag bra! Helgen blir ganska vanlig, mjukisar o plugg. Blir det utgång för er? Saknar det där med att skaka rumpa lite, men nästa månad - DÅ ska jag gå ut och ta igen all missad tid. I alla fall prova.. Går det åt helvete så gör det, but u never know if u never try, right?

Duschen nuu

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0