101012

"Som jag vill skratta, hela mitt hjärta skriker efter glädje. Jag har kunnat, men det var längesen nu. Det tar bara en sekund innan allt försvinner, allt det man kämpat för spolas ner i någon avlägsen toalett dit ingen längre går. Är livet till för alla eller finns det själar som är menade att vara någon annanstans? Finns det plats för alla i någons hjärta eller är det en tro man borde överge? Det finns känslor man inte kan styra och så finns det en tomhet man inte kan behärska. Jag längtar efter att få gråta, att få gråta flera nätter i sträck. Jag vill känna något. Det är när man tappat meningen som man vet att man är förlorad. Idag säger vi godnatt och vet med oss att morgondagen har tappat sin betydelse. Ta bort era bilder på mig, radera mitt nummer. Glöm bort var jag bor, låtsas om som ni aldrig träffat mig. Gör det för min skull."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0