nelly

Jag hatar att shoppa, det slutar alltid med att jag sätter mig på första bästa stol och sitter kvar tills de andra är färdiga. In i nästa affär och kör samma sak. Samtidigt älskar jag kläder. Nelly är räddningen, alltid samma sida. I stort sett alla kläder och skor jag har kommer därifrån, jag tröttnar aldrig. Nu har jag köpt lite nya saker, är ganska osäker på de skorna längst nere i högra härnet dock. Får se hur de sitter i verkligheten.



Nu suktar jag efter denna, helt underbar klänning till nyår! Åh, vad dålig bilden blev såg jag nu.. Går inte heller spara de stora bilderna vilket gjorde att jag var tvungen att välja miniatyrbilden som var denna bakifrån. Hur som helst, en liten inblick får ni i alla fall. Annars har ni alla bilder här. Har inte lärt mig hur man länkar men kopiera och kolla vetja!

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/honor-gold-937/one-shoulder-rouch-dress-937005-14/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0