Jamming

Jag kommer aldrig sluta fascineras av den mannen (Bob Marley). Fick två filmer med honom igår när jag fyllde år, en dokumentär om hans liv och en från en livekonsert 1979. ååh vad jag önskar att jag hade fått se en av hans konserter i verkligheten!

Hej förresten. Det var ett tag sen nu, känns som jag alltid börjar mina inlägg med samma mening men det blir så att jag alltid glömmer. Hur som helst.. Uppdateringen kanske inte är världens mest spännande men jag delar med mig lite grann ändå. Kom hem från Finland igår, slappaste resan någonsin. Gjorde inget annat än sov, åt mat och tittade på tv. Farmor pratade oavbrutet med Anton som förstod absolut ingenting. Ganska gulligt.

Lyckades ju dessutom ta mig förbi 20års strecket igår. Firades, fikade och åt mat hela dan. På kvällen sen kunde jag knappt andas, var så grymt mätt. Fick kanonsaker av allesammans, jag älskar fortfarande att fylla år! Nu vill jag däremot inte bli äldre, vill stanna här för alltid.



Jag och mysiga farmor.. Har fått en liten grej för det här att göra om bilder. Har köpt ett program där man kan göra allt möjligt och det är så himla kul. Nu blir det så att jag gör om alla bilder!


Ska plugga lite nu, har prov imorgon och det tänkte jag få mvg på!
Puss o kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0