Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Sitter och skriver en recension i engelskan av filmen Dagboken. Har säkert sett den 20 gånger och jag är lika förälskad nu som första gången jag såg den. Till hjälp har jag underbara Erica.

Det är så mycket, hur ska jag hinna? Ser fram emot den 15e nu.. Fick en weekend till Rom av Anton (hur fan ska jag lyckas komma upp i det när det är min tur att ge honom present?)när jag fyllde år och det ska verkligen bli helt underbart. Julshoppa och äta pizza till frukost, lunch och middag. Det är vad jag ser mest fram emot, har alltid velat testa Italiens pizzor! Den 15e är jag också färdig med allt och förhopnningsvis har jag de betyg jag strävat efter i handen. Vad mycket snack de blir om plugg men det är det min vardag handlar om nu. Ska försöka slänga in lite mer roligare inlägg emellanåt.

Ni får ta hand om er. Ska duscha, packa inför hemresan imorgon och sen hoppa i säng. Ska jobba utomhus imorgon, åka runt till olika byggen. Vad vi ska göra där vet jag inte riktigt men kallt lär det bli, önskar att jag hade haft ett par långkallisar.

Sov gott, vakna torrt v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0