Brrr it´s cold in here

.. Nostalgi från tonårsperioden när Bring it on var favoritfilmen.

Nej men, helvete vad kallt det är ute. Fick en snilleblixt om att ta en långpromenad med lillebrorsan, resulterade lite i noll känsel överallt. Går fortfarande runt med grisrosa ansikte, hoppas på att Brad Pitt inte knackar på dörren just i kväll.

Hur är det med er? Jag ska strax in i bastun och sitta lääänge med hårinpackningar och allt annat som behövs för att bli snygg. Därefter blir det plugg för fulla muggar.. Har så mycket att göra att jag inte vet var jag ska börja. Blir så grymt irriterad på mig själv när jag skjuter upp allt till sista minuten. Nu har jag tre stora svenskaprov, två engelskauppsatser, två nationella engelska prov, ett matteprov och ett data prov. Och allt det här innan 15e december, tror ni jag har börjat än? Nope, har inte ens tittat på det. Brabrabrabra, BRA Jennifer.


Sätter igång nu, önska mig lycka till.

Puss o kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0