Because I´m leaving, on monday morning..

Nya Desperate Housewives och film har förgyllt min morgon.. Helst vill jag inte gå utanför dörren idag, vill ligga inne och titta på film och låtsas att jag lever i deras värld. När verkligheten inte ser ut som man vill är det skönt att drömma om något annat.

Några korta rader om i lördags. Förfesten var den bästa på länge, träffade nya härliga tjejer och stämningen var lite av en toppkänsla. Eftersom förra helgen gick så bra tog jag mod till mig och lovade att jag skulle hålla mig hyffsat nykter även den här gången. Behöver nog inte säga så mycket mer än att jag bröt de löftet tusenfaldigt. Det gick åt helvete helt enkelt. Vad ska jag säga? Det känns piss att ha kämpat i flera månader för att sen bara.. sabba allt. Har inte direkt pratat med någon om det, fixar inte de dömande blickar jag vet att jag kommer få. Vet redan om att jag är en förlorare. Nya tag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0