27/11 2010

Sitter ute på den inglasade altanen med en kaffe i handen, låter man bli att titta ut känns det precis som vår. Får en att längta lite smått till dagarna då solen är den första som hälsar en godmorgon. Att det är minusgrader ute behöver vi helt enkelt inte låtsas om.

Hur är det med er? Med mig är det bra, om aningen lite för slapp som alltid när jag är här borta. Var på bio igår, rusningstraffik så det stod härliga till men platserna vi reseverat fanns lyckligtvis kvar och det resulterade i den bästa Harry Potter filmen sen ettan. Nu längtar jag till sista delen! Segt att det är så lång väntetid mellan dem.. Det är väl inte förrän i juni/juli nästa film kommer? Vad mycket bättre det är att gå på bio här borta förresten, folk klappar händerna, personalen klär ut sig och goodiebags delas ut. Låter som ett litet fascinerat barn men jag gillar det. Gillar allt med Göteborg, vill hit någon dag, hit för att stanna.


Igår skrev jag ett långt pluggschema, innebär att det är det som gäller 24/7 från och med nu.. Lite trist när det är festligheter här borta i helgen men tre veckor av fullt ös måste jag kosta på mig. Annars kunde jag lika gärna läst kurserna för skojs skull.

Verb, superlativ, adverb, presens, substantiv och alla kära vänner, nu kommer jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0