23/11 2010

Sitter i datasalen och kikar på resor och äntligen hittade jag en som passar bra. Mamma har fått en resa av mig i födelsedagspresent (varför kan jag aldrig hålla mig och låta saker bli en överraskning?) så jag ska boka den imorgon. Det är till Tunisien vi åker, hon och jag. Har hittat ett all inclusive hotell precis vid stranden som ser mysigt ut och som faktiskt inte är allt för dyrt heller. Längtar lite redan nu.

Har precis haft prov i datakunskapen.. Vet inte riktigt hur det gick. En ganska stor uppgift fanns inte med i övningspappret så den hade jag ingen aning om hur jag skulle göra. Men det blir nog bra.. Nu har jag rast i evigheter, kanske springer ut och hoppar i snön. Vi får se.


Puss o kärlek

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaah det låter skönt, ingen dålig present det inte! =)

Min mamma får va glad om hon får hänga med mej till skövde ;)

2010-11-23 @ 13:42:40
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/
Postat av: Matilda Stävenborg

Åh Jennifer du ska veta vad jag blir glad av att läsa sånt här! Det kommer jag att leva på bannemig i .. jaa, fasen flera år framöver! Det är sånt här pusch i rygger jag behöver, sånt som ger mig vilja och kraft! Tack! Hoppas att allt är bra med dig och det låter väldigt skönt att åka till Tunisien med mamma :)

2010-11-27 @ 00:39:37
URL: http://stavenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0