St Peterskyrkan och lyxkaffe

Halluu.. bra med er? Här har det snöat idag! När vi kom till vatikanstaten och flingorna föll ner såg italienarna helt överlyckliga ut, det var en fin syn. Väl framme spenderade vi dagen inne i St:Peterskyrkan, det är lite svårt att förklara med ord hur häftigt det var. Man måste nog se det själv för att förstå.. Har däremot tagit en massa bilder som jag lägger upp så fort jag kommer hem, så att ni som inte varit där får en liten inblick :) Påväg hemåt stannade vi till vid ett café och köpte varsin macka och kaffe för 350 kr! Helt galet.. Hursomhelst, nu är vi tillbaka på hotellet igen. Funderar på att sova (pensionär javisst) lite grann innan vi ger oss utåt för middag. Puss o kärlek till er. Juste.. Fick svar av svenskaläraren idag att jag fått mvg på även de sista provet, vilket betyder mvg i slutbetyg! åh, vad det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh det måste varit en upplevelse, skulle jag med vilja se. Ska ju vara helt otrolig.



GRATTIS GRATTIS till ditt betyg. Kram

2010-12-17 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0