kläder, cigaretter och allt som hör till

Hejsan mina fina! v

Första december idag, tänkte trotsa kylan för en promenad och hämta ut mina kläder som har kommit. Beställde dem inte igår utan för några dagar sen, glömde bara att blogga om det. Så fort jag får tid lägger jag ut lite bilder hur kläderna ser ut på :)

Sitter med hårinpackning i håret och en kaffe i handen. Det är som en hel livsstil att ha löshår. Först ska man tvätta håret två gånger med ett specialschampoo, därefter sitta 20-30 minuter med en hårinpacknig. Sen är det 20-30 minuter till med balsamet och helst av allt ytterligare en halvtimma med en annan hårinpacknig. Oj, vilken tid det tar. Man behöver man inte vara så noga, men det hjälper håret att se bra ut. På fredag har jag en ny tid för att sätta in fler slingor och toppa mig, det har växt ut så långt i nacken och behöver lite fler. Titta bara på bilden längst ner så ser ni hur otroligt duktig hon är.

Har lite svårt att andas, eller inte svårt men blir andfådd även om jag inte gör någonting. Det kan räcka med att jag sitter i sängen för att jag ska börja flämta. Jag röker alldeles för mycket, runt ett och ett halvt paket om dagen. Lovar mig själv från och med idag att dra ner på det, och förhoppningsvis lyckas bli rökfri till slut.

In i duschen nu och skälja ur inpackningen, ta hand om er tills vi hörs igen.

Puss o kärlek

Update; Fick tillåtelse att lägga upp bilden så här är den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0