In Italy <3

Nu ar vi framme! Eller, det har vi varit sen klockan elva men har inte haft tillgang till dator. Rom ar verkligen sa mysigt. Vi bor pa en liten bakgata fullt med massa restauranger och cafeer runt omkring. Idag har vi inte gjort sa mycket. Jag sov ju ingenting i natt sa har varit trott hela dagen. Atit har vi daremot gjort, provat tortellini och pizza. Jag onskar att jag kunde saga att det var hundra ganger battre har men da hade ljugit.. Oxens fardiglagade tortellini var faktiskt godare! Hur som helst, sa trivs jag redan. Alla italienare ar sa.. sota. Tanker bara pa den dar Dolmioreklamen nar jag ser dem. Skriver lite mer imorgon, ska ga och fika nu. Puss och flera kilo mer karlek an vad jag brukar ge er. Tack for era kommentarer, ni ar bast, det vet ni va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0