I Nyköping

Nu sitter vi på Scandic Hotel i Nyköping. Anton har precis färgat håret på mig och efter många "men vad gööör du, vad håller du på med och du kan ju inte!" så ser resultatet ut att bli helt okej. Resan hit gick bra men det tog låång tid med tanke på vädret. Dessutom körde vi på världens sötaste rådjur.. Det sprang mitt ut i vägen och helt plötsligt small det till. Jag vet inte om det dog på direkten, vi ringde polisen som i sin tur ringde en jägare som fick åka dit. Usch, jag hatar sånt där!! Det var dessutom samma väg som vi körde på en räv i september, jäkla nyköping.. Hur som helst.. Nu ska jag skölja ur håret & sen påbörja min evighetsdusch. Funderar på att skippa sovandet ikväll, vi ska ju ändå upp om bara några timmar. Men ni får ha det underbart, nästa gång jag skriver, gör jag det från Rom! Puss o kärlek (skriver från Antons iphone och förstår inte riktigt hur det funkar, därför allt ser så sammanpressat ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0