heja jay

Idol är slut för i år och som alltid blir jag lite depp över att det är så långt kvar tills nästa säsong. Hur bra är inte Jay? Like a prayer.. Tårar, känslor och gåshud varje gång. Heeelt underbart. Efter varje avsnitt blir jag alltid sugen på att sjunga själv så jag brukar knalla in till mitt rum och köra karaoke på högsta volym. Kollar runt på lite olika sångpedagoger samtidigt och den bästa som verkade finnas i Göteborg heter Emil Svensson. Kostar det 900kr för 55 minuters lektion, sick.. Men man ska aldrig säga aldrig. Varför inte lägga pengarna på något man tycker om? Ibland känns det inte riktigt som om jag lever i verkligheten. Jag bara gör det jag känner för och tänker inte direkt på vad som händer imorgon. Jag kan inte se mig själv ha ett 8-16 jobb, min framtid ska se annorlunda ut. Kanske blir jag världskändis och sitter med min gitarr på en stor scen och sjunger mina egna låtar, kanske glassförsäljare på någon strand i spanien, kanske någon slags människa att se upp till. Inte vet jag, men jag vill inte att det ska bli.. vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0