happy new year!

Igår kväll sov vi i Antons nya lägenhet för första gången! Han sa upp den lägenheten jag berättade om för ett tag sen så nu är det hela ändrat. Men den var kanonfin vilket fall som helst, stor & luftig. Kvällen gick åt till att städa, plocka iordning och damma lite överallt. Imorse väcktes jag av att han hade varit och handlat frukost på brödboden, jag trivdes kan jag väl säga.

Ikväll är det nyår (varför jag skriver det vet jag inte, tror inte direkt ni missat det..) Vad ska ni göra? Jag ska iväg till Anna på trerätters och bubbel med några bästa vänner. Innan det ska jag dock försöka mig på en lite mindre trerätters är hemma till mig och mamma. Så ser ni en boll rullandes fram imorgon så tveka inte att hälsa, det är jag.

Ta hand om er nu och ha en underbar kväll allesammans. Hörs igen nästa år!

Kommentarer
Postat av: Maria

Middagen var helt suverän, jisses så gott det var. TACK TACK. Ha en helt underbar kväll nu med dina vänner och sköt om er. Kram

2010-12-31 @ 17:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0