6/12

Tittade igenom bloggen och la märke till hur lite bilder jag har, ska bli bättre på det. Visst är det mycket roligare när det är fullt med bilder? Endast texter kan bli lite trist ibland.. Nemen, från och med nu ska här överösas med bilder!

Dagen har varit.. lugn. Var i skolan en snabbis imorse och fick hjälp med några saker till provet imorgon. Egentligen borde jag väl plugga nu men känns som om jag kan allt. Substantiv är namn på ting, så som groda, boll och ring. Titta? Bättre jag ägnar mig åt andra saker! Nemen för att lägga på den seriösa sidan lite, är ganska säker på att jag får mvg i slutbetyg i svenskan. Men självklart är det lite nervöst, hoppas gör jag i alla fall!

Nu ser soffan lockande ut, vi hörs lite senare!

Puss o kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0