27/12 2010

Hejsvejs.. Är jag frisk? Nej. Uttråkad? Japp

Julafton hos anton var mysig, (yes, glömde bilder) men han fick i alla fall hillfiger tofflor, champangeflaska, lasse åberg glas, receptbok och ett fotoalbum som jag fixat ihop med bilder från Rom. Gladast blev han över albumet. Det är skönt, när man kan glädjas över det lilla.

Nu ska jag och mamma strax åka ner till stan och göra av med mina presentkort.. Har jag tur hittar jag något till nyår, har helt glömt bort det där. Ikväll blir det julmys med en massa favoriter, skippar festen men dyker ner bland julgodis och och filmer istället.

Puss o kärlek

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter mysigt!

Ni får ta o komma hit på kaffe nån dag när det passar er?! =)

2010-12-27 @ 15:48:57
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0