24 december 2010

Dagen/natten började fint med underbara ord från en bästa vän..

Kära Tomten.
Det finns en sak jag önskar mig i julklapp som ingen i hela världen kan ge mig mer än du. Jag vill att min vän Jennifer ska se hur många som bryr sig om henne. Jag vill att min vän Jennifer ska se hur dåligt vi mår när hon behandlar sig själv som hon gör. Hon behandlar sig själv som en sak, och hon värdesätter inte sitt liv så som vi gör. Jag önskar mig kära tomten att Jennifer ska se sig själv genom våra ögon.

Mitt hjärta, jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag värdesätter ditt liv. Jag blir orolig för dig när jag ser på din blogg hur mycket du dricker. Jag önskar att du kollar på filmen jag gav dig så du får en förståelse om beroende som jag fick. Den är guld värd (även om den är lite långtråkig). Och du vet att om du inte kollar på den, kommer jag hålla en föreläsning i vad den säger och det vill du inte höra ;) Så nu när du inte har plugg och nu när du är ledig. Snälla, för min skull, kolla på den filmen!

God jul förresten. Jag älskar dig, och det är för att jag bryr mig som jag skriver detta




Nu rinner tårarna litegrann, men inte utav sorg, utan av lycka. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0