01.28

Har ni haft en bra dag? Jag trotsade värkande hals och öron för att ta mig för en runda på stan. Hur kommer det sig att man alltid är ute i sista minuten vad gäller klappar? Jag fick i alla fall tag på allt till slut så nu är det bara att luta sig tillbaka och invänta morgondagen. Imorgon vankas julmiddag med släkten och på juldagen gör jag tvärtemot resten av Sverige och skippar utgång för julafton med mitt hjärta. Hoppas han gillar mina presenter.. En av dem lyckades han nog lista ut förut när ett gigantiskt smile dök upp på mina läppar när han frågade om jag köpt en sak han önskat sig. Hur som helst, det gör ingenting. Ni får FÖRHOPPNINGSVIS lite bilder (jag lovar ingenting med tanke på hur kass jag är på det där) när klappisarna är öppnade.

Nu ropar sängen på mig
Puss och god jul på er alla! v

Lägger till ett grattis till bigsis´Lisa som fyller år idag också, julafton och födelsedag på samma gång, vilken fest!
Grattispussar till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0