Vi går genom livet hand i hand

Precis kommit hem efter en fin kväll, filtar & gitarr på balkongen. Sommaren lever vidare..
Jag mår bra, det är en vacker människa jag har lärt känna.



Den här bloggen blir annorlunda, svårare .. För en gångs skull öppnar jag mig. Lika skrämmande som att kasta sig utför ett stup utan att veta om man kommer överleva eller inte. Jag är livrädd för era reaktioner, livrädd för vad ni kommer säga. Jag har inte fixat det än men det kommer .. ena stunden kör vi livets grymma stunder, andra stunder letar vi oss tillbaka till det förflutna, funkar det för er ? Säg till om ni inte hänger med.
Jag skriver för er, alla ni som stannar fast ni inte borde ha gjort det. Ni är värda så mycket mer men det enda jag kan ge er är en förklaring, en förklaring varför allt blivit som det blivit.



U're all free to judge

Kommentarer
Postat av: jennie

<3

2010-08-16 @ 12:01:16
Postat av: man ska uttrycka sina tankar, annars blir man galen

från en soft polare

2010-08-16 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0