Let's talk about sex

Ett självdestruktivt beteende kan innebära så många olika saker, något annat jag använde mig av i flera år var sex. Det är även anledningen till att jag har varit otrogen i alla mina förhållanden.

När självkänslan försvunnit blev ett sätt till bekräftelse att låna ut min kropp. För en liten stund var mitt sällskap och mina handlingar värda något. Jag kände skuld över det jag gjorde, hatade det. Samtidigt var det något i mig som visste att jag inte var värd bättre. Däremot lärde jag mig snart att stänga av, även om jag fysiskt var på plats var mina tankar någon annanstans. Jag längtade tills det hela var över och efteråt duschade jag alltid i evigheter, för att få bort smutsen på något sätt. Vanligtvis handlade det inte ens om sex utan om avrunkningar eller avsugningar. Jag ville kunna utesluta mig själv ur det hela och fokusera på att göra något som uppskattades av andra.

Jag började se min kropp som ett redskap och tillslut var jag tom. Det blev som en vana jag inte hade energi till att ta mig ur. När jag några få gånger försökte säga att jag inte ville längre och dom sa nej lutade jag bara huvudet bakåt och blundade, drömde mig bort till en annan plats.



Kommentarer
Postat av: Anonym

My good! Vilken tur att han slutade. De som var på mig slutade inte...

2010-08-20 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0