Malta baby!

Tre timmar kvar tills jag åker, heeeeeeeeeeelt underbart. Ni följer väl med? Ska blogga så fort jag hittar ett internetcafé och när jag kommer hem lovar jag er massa bilder.

Annars? Känner mig galet misslyckad. Ska vara ärlig och berätta för er att jag blev uppsagd från jobbet idag. Jag hade kunnat vara arg och besviken men på något sätt förstår jag .. Jag kan inte sköta saker när deppen kommer. Jag glömmer, slarvar och kan inte koncentrera mig. Jag hade också kunnat skriva att jag är glad att jag gick så långt men samtidigt, det är fan tragiskt hur jag lyckas sabba precis allt som kommer i min väg..

Hursom, nu hoppar jag och min kära pojk i säng och försöker få iallafall några timmars sömn. Ta hand om er så bloggar jag nästa gång från solen! v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget misslyckande gumman. Allt kommer går galant det vet jag. Kram i massor

2010-08-31 @ 18:25:04
Postat av: Erica

ha det så bra på semestern nu. Tråkigt att du tagit bort oss alla som vänner på facebook. KOmmer fortsätta följa din blogg. Det är nog ett jättebra sätt att bearbeta eventuella problem. mvh Erica

2010-08-31 @ 20:18:42
Postat av: illusion

Ett jobb är bara ett jobb. Finns betydligt många fler som sabbat mycket värre saker än så...

2010-08-31 @ 22:45:53
URL: http://alltforinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0