it's not longer summer

Hallå! Hur leker livet i regnet?

Jag har precis kommit hem från mitt hjärtas sommarstuga, var helt grymt mysigt. Igår lagade han god mat medan jag låg och slappade i soffan, vi kikade film och avslutade med en flaska rosé som jag fick. Idag satt vi på uteplatsen i flera timmar och drack kaffe som två pensionärer, men är det så det blir när man blir gammal skulle jag nog trivas!
Lillen har också haft det bra, sprungit runt och juckat på Antons morföräldrars hund som en galning.. Doock inte i rätt hål utan på benet, tycker lite synd om honom där alltså.

Mysko väder har vi haft också, när vi vaknade sken solen och strax efteråt började det duggregna. Regnet upphöll och solen tittade fram igen för en liten stund innan det började halga så in i, slutade med ösregn så nu sitter jag här och fryser fortfarande.. MEN, om två dagar latar jag mig i 30graders värme, mmh mmh mm!

Borde egentligen börja packa men galet vad trist det är, måste alltid kolla igenom väskan minst 3-4 gånger innan jag är hundra procent säker på att jag har allting med mig men i slutändan känns det ändå som om man har glömt någonting.

Hursom, kvällsmat står på schemat och sen får jag väl sätta igång.
Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0