en dag ler vi tillsammans

Hallå, nu är jag här igen. Saknat det lite! :)

Fester, myskvällar och jobb har avlöst varandra det senaste. Känns som om min kropp vant sig vid att inte sova. Men flera vänner har flyttat och börjat plugga så ett hejdå har varit viktigare än allt annat.


Annars är dagen ljus, men igår sa psyket ifrån. Slarvat med medicinerna (är biopolär, manodepressiv) något grymt det senaste. Satt och grät utan anledning, starkaste ångesten på länge. Men som sagt, idag mår jag bättre även om jag börjar bli osäker .. Kommer jag någonsin funka utan tabletterna?
Men, nu fokuserar vi på det positiva lite. Om en vecka åker jag till Malta och det ska bli helt kanon, ska träffa en kompis där nere som ska praktisera på ett hotell. På dagarna går hon i skolan och jag får tid för mig själv, att bara gå längs stränderna och tänka igenom allt ska verkligen bli helt underbart .. Sen på eftermiddagen möts vi upp och lever livet.
Hur är det med er?



Bild från när vi var i Thailand i april, som jag längtar efter värmen!

Kommentarer
Postat av: kärstin

Jag går igenom samma som du. Vi hjälper varandra att hjälpa oss själva tycker jag:)

2010-08-25 @ 14:18:34
Postat av: Jennifer

Självklart att vi gör hun! Du betyder namn ganska ofta du

2010-08-25 @ 16:21:49
URL: http://jenniferanneliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0